top five

Efter ganska många om och men så har jag lyckats sammanställa min alldeles egna topp 5 lista över de (enligt mig alltså..) män jag tycker är snyggast i vår värld, hah :D

Ja, så nu ska ni få se på ett par riktigt snygga karlar som finns därute :]
Jag börjar väl med nummer fem? eller? :p
Ja så gör jag, så att spänningen byggs upp eller vad man ska säga :D

På plats nummer fem hittar vi ingen mindre än:

5. Alex Meraz.

Honom kan ni känna igen från filmen The New World men framförallt ifrån filmen The Twilight Saga: New Moon som en utav varulvspojkarna :]



Vi springer raskt vidare till nummer fyra.
Där hittar vi:

4. Josh Duhamel.

Honom känner ni nog igen från tv-serien Las Vegas men han medverkar också i de båda Transformers-filmerna :)



Vi fortsätter naturligtvis fram till nummer tre, höhö :]

Där hittar vi ingen mindre än Cam Gigandet som är känd från tv-serien The O.C där han spelar Kevin Volchok, medverkar även i Never Back Down som Ryan McCarthy.
Men även han medverkar i en av filmerna ur The Twilight Saga, närmare bestämt ur den första filmen The Twilight Saga: Twilight där han spelar vampyren James.
:]

3. Cam Gigandet.



Nu börjar det dra ihop sig, spännande va? haha :D

Det är en jämn fight om första platsen men efter noga övervägande så har jag ändå bestämt mig hur listans topp skall se ut.
Och på andra plats, tapper andra plats ska jag säga, hittar vi:

2. Joel Kinnaman.

Enda svensken på listan kan jag avslöja :D Men han har också amerikanskt medborgarskap och bor i Los Angeles.
Vi känner igen honom från Johan Falk-filmerna där han spelar rollen som Frank Wagner och från hans senaste film Snabba Cash där han spelar Johan "JW" Westlund.

Good-looking huh? ;D
haha :)


NU, det ni alla väntat på, eller ja, här kommer han iaf vare sig ni väntat eller inte :'D
Detta är då, enligt mig, världens snyggaste man just nu.

Är ni beredda? ;)
Jag ger er:


1. Robert Pattinson.

Känd från bl.a. Harry Potter and the Goblet of Fire, How to be och Little Ashes. Men, de flesta känner nog igen honom som Edward Cullen från The Twilight Saga: Twilight och The Twilight Saga: New Moon :]

Världens snyggaste man just nu alltså :)
Inte illa pinkat där inte ;D

Men som sagt, jävligt hård fight mellan Joel och Robert om första platsen och jag vet fortfarande om jag bestämt mig för rätt, men ah, detta är min lista :]

Låt mig se era? Om ni har några? :D

____________________________________________________________________________


Nu ska jag fortsätta min dag med lite Hälsopedagogik och uppladdning inför skidloppet mellan mångsbodarna och sälen imorgon i och med skolvasan, huvva :D

Hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0