shoessss

För de som känner mig är det ingen nyhet att jag är ett bigfan av färgen rosa, ehe :]
Så för vissa kommer nog detta inte som en chock.
Anywho, dessa vill jag väldigt gärna ha, och ska väldigt snart införskaffa tror jag nog bestämt!

Kommer från din sko och kostar 349 riksdaler


MUMS! is my only word.
och de är superduperfina på foten :*


_____________________________________________________________________________

Jag har som sagt åkt skidor idag. Med start i mångsbodarna. Det gick bra.
Haha :) Jag åkte 1,3 mil, sen fick jag skavsår på hälarna så jag inte kunde fortsätta..
Lite tråkigt men skönt också. Lite otränad är man ju faktiskt :p Har inte åkt skidor på många många år och aldrig mer än 1 km de ggr jag åkt nu i år, haha :D
Men det gick primaballerina fram till fikat i smågan iallafall, sen vart det hemfärd :)

Efter en lång dag säger jag nu godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0