OS-guuuuuld

Halloj på er!

Här kikar jag in på en liten snabbvisit.
Sitter framför OS nu i dessa dagar och har ju såklart inte missat Charlotte Kallas guld. Men idag har jag bevittnat en fantastisk prestation av Sveriges alldeles egna Björn Ferry!! Vilken skidskytt han är, fantastisk är ordet!
Tar sig från 8onde placering till toppen och säkrar Sveriges andra guldpolett i detta OS i Vancouver 2010, galet!
Söt intervju ger han efter loppet också. Helt euforisk och spattig verkar grabben, ungefär som jag här hemma, och han kan knappt stå still och svara på frågorna som damen med the microphone ställer. Mysigt tycker jag!

Hans uttalande om dopning tyckte jag också var cute!
"För mig får det gärna bli dödsstraff eller i alla fall upprepad pungspark för alla dopingsbrott."
You just gotta love it!

Slänger in en bild på pöjken :D



Hare gött, romme imorn, lite skitsnack med Emman :D så sova nu!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0