måste införskaffa mig ett wii

Jag har tänkt på det länge, men det har liksom aldrig riktigt blivit av, jag har aldrig tagit det slutgiltiga steget.
Ja, jag har inte dragit tummen ur röven och köpt ett helt enkelt.
Ett nintendo wii alltså.

Men nu måste det bli ändring på det.
Läste en artikel på aftonbladet om en tjej från London som gick ner 50kilo med hjälp av sitt tv-spelande.
50kilo! Fantastiskt ju.
Läs artikeln här!


Fantastiskt är det enda jag kan säga!


Nu menar jag inte att jag ska gå ner 50kilo såklart, då skulle det inte finnas något kvar av mig förutom en våt fläck på golvet, typ. haha
Men för sällskapandets skull och för min lilla mammsi och pappsi, de som inte riktigt har tid över till att gå ut varje dag eller dra en repa på gymmet.
Perfekt lösning känner jag.

___________________________________________________________________________________

Annars sitter jag i skolan och har social omsorg och ska strax springa ner med min dator till datasnubben!
Tack för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0